خبرگزاری کار ایران

سید حسن نصرالله هشدار داد:

در صورت تحمیل جنگ، میلیون‌ها اسرائیلی را وادار به مهاجرت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۸۱۷۰۲

دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به تهدیدهای اخیر مسؤلان رژیم صهیونیستی گفت که در صورت تحمیل جنگ علیه لبنان، مقاومت نیز تهدید می‌کند که میلیون‌ها اسرائیلی را به مهاجرت وادار خواهد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، «سید حسن نصرالله» عصر امروز – جمعه – گفت که طی روزهای گذشته در فلسطین شاهد بودیم که کابینه دشمن در حال اجرای مانوری در جبهه داخلی با نام «نقطه تحول ۸» بود.

وی افزود: «جبهه داخلی (رژیم صهیونیستی) همواره از صحنه جنگ‌ها دور بود ولی پس از جنگ جولای جنگ به داخل مواضع دشمن کشیده شد.»

سید حسن نصرالله تأکید کرد: «در جریان مانور شماری از مسؤلان اسرائیلی تهدیدهایی را علیه لبنان برای ارتکاب انفجارها و کوچاندن مردم مطرح کردند. اینها بخشی از جنگ روانی است و جنگ روانی بخشی از سلاح دشمن برای به شکست کشاندن ملت‌های عربی بوده است. رژیم صهیونیستی از همان لحظه تأسیس، بر قتل، انفجار و جنایت و کشتار استوار بوده است و لبنانی‌ها و ملت‌های منطقه همگی از این خصوصیت‌ها و طبیعت خصمانه اسرائیل آگاه هستند.»

اعتراف صهیونیست‌ها به قدرت مقاومت

سید حسن نصرالله خطاب به صهیونیست‌ها تأکید کرد: «دریافتید که ارتش شما شکست خورد و اکنون با انجام این مانور می‌گویید که مقاومت می‌تواند به همه این مناطق که در آنها مانور انجام می‌شود، دست یابد. این مانور اعتراف کامل به توانایی‌ها و قدرت مقاومت است. دورانی که اسرائیل منازل ما را ویران کند و منازلش باقی بماند، دیگر پایان یافت. این امر در سال ۲۰۰۶ خاتمه یافت و آنچه که در راه است، بسیار عظیم‌تر از شکست سال ۲۰۰۶ میلادی است.»

در صورت جنگ، میلیون‌ها اسرائیلی را وادار به مهاجرت می‌کنیم

سید حسن نصرالله گفت: «آشکارا به اسرائیل می‌گویم که در صورت تحمیل جنگ علیه لبنان، مقاومت نیز تهدید می‌کند که میلیون‌ها اسرائیلی را به مهاجرت وادار خواهد کرد.»

از تهدیدهای اسرائیل نترسید

سید حسن نصرالله گفت: «از جنگ و تهدیدهایتان نمی‌ترسیم و اگر فکر می‌کنید که ما در قلمون مشغول هستیم، باید بدانید که این امر چیزی را تغییر نمی‌دهد.»

دبیرکل حزب الله لبنان به مردم این کشور گفت که از تهدیدهای رژیم صهیونیستی نترسند.

آزادسازی عرسال مسؤلیت دولت و ارتش است

دبیرکل حزب الله لبنان در خصوص عرسال و قلمون گفت: «طی هفته‌های گذشته پرونده‌ای با قدرت در لبنان تحت عنوان شهر عرسال و ارتفاعات عرسال و اشغال این منطقه توسط تروریست‌ها مطرح شد.از همان اول آشکارا گفتیم که هیچ‌گاه به دنبال ورود به این شهر نبودیم، بلکه همواره می‌گفتیم که این شهر اشغال شده است و مسؤلیت آزادسازی آن برعهده دولت و ارتش لبنان است.»

سید حسن نصرالله تأکید کرد: «همه ویژگی‌های کشور را می‌شناسیم.»

وی ادامه داد: «در ارتباط با پرونده ارتفاعات عرسال، موضع ما کاملا آشکار بود .در اینجا مقابل نمونه‌ای از نفاق سیاسی و سوء استفاده خباثت‌آمیز از مسائل سیاسی قرار گرفتیم.»

سید حسن نصرالله تأکید کرد که برخی افراد نبردی را تحت عنوان نبرد شهر عرسال ایجاد کردند و به دفاع از آن پرداختند؛ آنها تصور می‌کنند که حزب‌الله می‌خواهد وارد شهر عرسال شود، درحالی که این امر صحیح نیست و نفاق است.

سید حسن نصرالله گفت: «تصمیم نداریم وارد شهر عرسال شویم، این شهر مسؤلیت ارتش و دولت است و از هرکسی که به دنبال استفاده از این برگه برای ایجاد درگیری‌های طایفه‌ای است، می‌خواهیم که از این کار دست بکشد.»

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز