خبرگزاری کار ایران

۶ مساله حیاتی در میان نامزد‌های جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶

نامزد‌های جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا برای رقابت، با شش چالش حیاتی روبرو هستند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری کنگره آمریکا، نامزد‌های جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا باید برنامه خود را براساس مسائل مهمی که رای دهندگان توجه زیادی به آن‌ها دارند، ارائه دهند.

مسائل اساسی برای نامزدهای جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آینده آمریکا مهاجرت، برنامه تحصیلی، جنگ عراق، ازدواج همجنسگرایان و مالیات‌ها هستند.

مهاجرت یکی از مهم‌ترین مسائل حزب جمهوری‌خواه است. نامزدهای جمهوری‌خواه به دنبال جذب آرای محافظه‌کاران مخالف با مهاجران غیر‌قانونی هستند.

استاندارد‌های تحصیلی تعیین شده توسط دولت که به «هسته مشترک» معروف است به شدت در میان جمهوری‌خواهان تکذیب می‌شوند. نامزد‌های جمهوری‌خواه در شعارهای انتخاباتی خود از تغییرات در این برنامه تحصیلی صحبت کرده‌اند.

جنگ عراق یک نکته منفی برای «جورج بوش» آخرین رئیس جمهور جمهوری‌خواه آمریکا به حساب می‌آید. بنابراین نامزدهای جمهوری‌خواه تلاش می‌کنند تا مخالفت خود را با این جنگ نشان دهند.

در گذشته مخالفت با ازدواج همجنسگرایان یکی از جهت‌گیری‌های مشخص نامزدهای انتخاباتی جمهوری‌خواه بود، اما اکنون شرایط تغییر کرده است و بسیاری از نامزدهای جمهوری‌خواه موافقت خود با این مساله را بیان کرده‌اند.

مالیات‌ها همواره نقطه اصلی تقابل احزاب جمهوری‌خواه و دموکرات بوده‌اند. بنابراین تنها نامزدهای جمهوری‌خواه می‌توانند به پیروزی در انتخابات امیدوار باشند که موضع‌گیری مناسبی در زمینه مالیات‌ها ارائه کرده باشند.

کد خبر : ۲۷۷۷۳۷