خبرگزاری کار ایران

«بنیاد کلینتون» اشتباهات مالی خود را پذیرفت

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۲۷۶

«بیناد کلینتون» اعلام کرد که در ارائه اظهارنامه‌های مالی خود دچار اشتباهاتی شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری کنگره آمریکا، مسئولان «بنیاد کلینتون» که به «بیل کلینتون» رئیس‌جمهوری اسبق آمریکا و «هیلاری کلینتون» وزیرخارجه این کشور و نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ تعلق دارد، اعلام کردند که در اظهارنامه‌های مالیاتی این بنیاد خطاهایی وجود دارد.

 «مورا پالی» مدیر بنیاد کلینتون گفت: «اشتباهاتی داشته‌ایم. سایر شرکت‌ها نیز چنین اشتباهاتی را مرتکب می‌شوند، اما تلاش می‌کنیم به سرعت این خطا‌ها را رفع و از بروز آن‌ها در آینده جلوگیری کنیم.»

هیلاری کلینتون قبل از اعلام نامزدی خود در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده آمریکا از سمت ریاست خود در بنیاد کلینتون کناره‌گیری کرد.

وی متهم است که در دوران تصدی ریاست وزارت خارجه تلاش کرده است از کشورهای خارجی و برخی افراد داخلی کمک‌های مالی دریافت و در بخش‌هایی که منافع این شرکت‌ها و افراد تامین می‌شوند، سرمایه‌گذاری کند و به این ترتیب ثروت شخصی خود را افزایش دهد.

«تد کروز» سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی و نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ این کشور  اخیرا با انتقاد از هیلاری کلینتون گفت که بنیاد کلینتون باید کمک‌های مالی را که در دوران خدمت در وزارت‌ خارجه دریافت کرده است، بازگرداند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز