خبرگزاری کار ایران

یک جوان سیاه‌پوست دیگر توسط پلیس کشته شد

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۳۰۵

ماموران پلیس آمریکا در درگیری با یک شهروند سیاه‌پوست این کشور، وی را به قتل رساندند.

به گزارش ایلنا به نقل از تله سور، ماموران پلیس شهر «سنت لوئیس» در ایالت میسوری آمریکا در درگیری با «تادئوس مک کارول» جوان ۲۳ ساله سیاه‌پوست آمریکایی، با شلیک گلوله وی را کشتند.

مادر تادئوس با اداره پلیس تماس گرفته و اعلام کرده بود که فرزند وی در منزل آن‌ها در حوالی منطقه «جنینگز» در نزدیکی «فرگوسن» خود را زندانی کرده است.

ماموران پلیس آمریکا پس از حدود یک ساعت گفت‌و‌گو موفق شدند از وی درخواست کنند از منزل بیرون بیاید، اما جوان سیاه‌پوست در زمان خارج شدن در یک دست چاقو و در دست دیگر «انجیل» کتاب مقدس مسیحیان را نگه داشته بود و حاضر به تحویل آن‌ها نشد.

ماموران پلیس آمریکا با نزدیک‌تر شدن جوان سیاه‌پوست به آن‌ها به وی شلیک کردند که در اثر اصابت گلوله‌ها، وی جان خود را از دست داد.

 «دارن ویلسون» مامور سفیدپوست آمریکایی که در نهم آگوست گذشته در درگیری با «مایکل براون» جوان ۱۸ ساله و سیاه پوست آمریکایی در منطقه فرگوسن با شلیک ۹ گلوله وی را به قتل رسانده بود، توسط اعضای هیات منصفه دادگاه این شهر از تمام اتهام‌ها تبرئه شد و این اقدام موجی از اعتراض‌ها و تظاهرات را در آمریکا به راه انداخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز