خبرگزاری کار ایران

مسئولان فرانسه بار دیگر خودکشی کمک‌خلبان «جرمن‌وینگز» را تایید کردند

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۳۲۶

بازرسان سوانح هوایی فرانسه با بررسی جعبه سیاه دوم هواپیمای جرمن وینگز اعلام کردند که سقوط این هواپیما به دلیل اقدام به خودکشی کمک‌خلبان بوده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پرنسالاتینا، بازرسان امنیت و سوانح هوایی فرانسه اعلام کردند که در بررسی‌های اولیه دومین جعبه سیاه پرواز ۹۵۲۵ متعلق به خطوط هواپیمایی جرمن‌وینگز می‌توانند اقدام به خودکشی «آندریاس لوبیتز» کمک‌خلبان این هواپیما را تایید کنند.

بازرسان سوانح هوایی اعلام کردند که به بررسی‌های بیشتر برای یافتن مدارک ادامه می‌دهند.

نخستین جعبه سیاه هواپیمای مدل «ایرباس۳۲۰» در روز سقوط پیدا شد.

محققان امنیت هوایی فرانسه از اظهارنظر قطعی درباره علت سقوط هواپیمای جرمن وینگز خودداری کردند.

اعضای تیم بازرسی درباره سقوط هواپیمای ایرباس ۳۲۰ اعلام کرده‌اند که با بررسی کامپیو‌تر شخصی کمک خلبان به شواهدی دست یافته‌اند که خودکشی وی را به دلیل افسردگی شدید و مشکلات روانی تایید می‌کند.

هواپیمای پرواز ۹۵۲۵ جرمن‌وینگز در ۲۴ مارس گذشته پس از آن‌که لوبیتز با قفل کردن درهای کابین خلبان از ورود کاپیتان به داخل اتاقک جلوگیری کرد، با کوه‌های آلپ در فرانسه سقوط کرد و تمامی ۱۵۰ سرنشین آن کشته شدند.

هواپیمای جرمن‌وینگز از شهر «بارسلون» اسپانیا به مقصد «دوسلدورف» آلمان در پرواز بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز