خبرگزاری کار ایران

با دخالت پلیس؛

تظاهرات رانندگان کامیون در برزیل به خشونت کشیده شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۹۲۶

حمله ماموران پلیس برزیل به رانندگان معترض این کشور باعث به خشونت کشیده شدن تظاهرات شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پرنسالاتینا، با حمله ناگهانی ماموران پلیس و امنیتی برزیل به تظاهرات رانندگان کامیون‌های این کشور که در اعتراض به قوانین بازرگانی و گمرک، برخی از جاده‌ها و راه‌های اصلی نقل‌ و‌ انتقال تجارت این کشور را بسته بودند، این تظاهرات به خشونت کشیده شد.

ماموران پلیس برزیل شماری از رانندگان معترض را دستگیر کردند و راه‌های بسته شده توسط کامیون‌ها را بار دیگر باز کردند.

پس از حمله ماموران پلیس به معترضان، از ۵۲ راه اصلی بسته شده از روز شنبه تنها ۱۲ جاده بسته ماند.

ماموران پلیس در ایالت جنوبی «ریو گرنده دو سول» حداقل هشت نفر را دستگیر کرده و با اعزام ماموران ضد شورش راه‌های بسته شده توسط کامیون‌ها را باز کردند.

 «کلبر آدریانو ماچادو» یکی از معترضان برزیلی اخیرا در اثر برخورد با یکی از کامیون‌هایی که در منطقه بسته شده توقف نکرد، کشته شد.

فروشگاه‌ها و مغازه‌های برزیلی در بیشتر مناطق این کشور در جریان دو هفته اعتراض کامیون‌دارهای مرزی این کشور از ارائه خدمات ناتوان ماندند.

رئیس دفتر ریاست‌جمهوری برزیل قبل از حمله ماموران پلیس این کشور گفت که باید با حکمی قانونی عمل و اعتصاب رانندگان کامیون را به پایان برسانیم.

رانندگان گمرکی برزیل نسبت به قانون جدید «افزایش مالیات کامیون‌ها» مبنی بر افزایش پرداخت مالیات کامیون‌های با بار سنگین دست به اعتراض گسترده در جنوب این کشور زدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز