خبرگزاری کار ایران

برای شرکت در نشست حقوق‌بشر و مذاکرات هسته‌ای؛

کری وارد سوئیس شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۸۳۶

وزیرخارجه آمریکا برای حضور در نشست حقوق‌بشر و رایزنی درباره توافق هسته‌ای با ایران وارد سوئیس شد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، «جان کری» وزیرخارجه آمریکا برای شرکت در مذاکرات مربوط به توافق هسته‌ای با ایران و نشست حقوق‌ بشر با محوریت رایزنی درباره اوکراین و پیگیری قتل «بوریس نمتسوف» رهبر اپوزیسیون روسیه وارد سوئیس شد.

کری امروز-دوشنبه- با «محمد جواد ظریف» همتای ایرانی خود درباره مذاکرات هسته‌ای این کشور گفت‌و‌گو می‌کند که انتظار می‌رود این گفت‌وگوها تا چهارشنبه آینده ادامه داشته باشد.

وزیرخارجه آمریکا گفت که نمی‌توان اطمینان داد که به یک توافق جامع هسته‌ای با ایران دست پیدا می‌کنیم.

برخی مسئولان اخیرا اعلام کرده بودند که ایران و گروه ۵+۱ به یک توافق هسته‌ای کامل نزدیک شده‌اند.

کری همچنین درباره قتل نمتسوف گفت که باید توسط تحقیقات شفاف و واقعی نه تنها عاملان قتل رهبر اپوزیسیون روسیه بلکه افرادی که دستور قتل وی را صادر کرده‌اند نیز مشخص شوند.

 «سرگئی لاوروف» وزیرخارجه روسیه و کری قرار است وضعیت آتش‌بس در شرق اوکراین را بررسی کنند.

یکی از مقام‌های رسمی آمریکا گفت که کری اواخر وقت امروز در نشست حقوق‌ بشر حاضر شده و اقدام‌های برخی از دولت‌هایی که آشکارا حقوق‌ بشر را در کشورهای خود نقض کرده‌اند، مورد بررسی قرار دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز