خبرگزاری کار ایران

به‌دنبال حکم لغو پرونده روزنامه؛

شورای حقوق‌بشر کره‌جنوبی از مقام‌های این کشور شکایت کرد

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۴۸۵

مسئولان شورای بررسی حقوق‌ بشر و دموکراسی جمهوری کره‌جنوبی با انتشار بیانیه‌ای از مقام‌های این کشور به دلیل لغو پرونده روزنامه «جاجو مینبو» شکایت کردند.

مسئولان شورای بررسی حقوق‌ بشر كره‌جنوبي امروز-شنبه- از مقام‌های این کشور به‌دلیل بستن یک روزنامه شکایت کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاري رسمي كره‌شمالي، ‌مسئولان شورای بررسی حقوق‌ بشر و دموکراسی جمهوری کره‌جنوبی با انتشار بیانیه‌ای از مقام‌های این کشور به دلیل لغو پرونده روزنامه «جاجو مینبو» شکایت کردند.

سخنگوی شورای بررسی حقوق‌ بشر و دموکراسی جمهوری خلق کره‌جنوبی گفت که تعطیل کردن یک روزنامه نمونه آشکار نقض دموکراسی و بر هم زدن هماهنگی و اتحاد کره‌شمالی و جنوبی است.

در بیانیه شورای بررسی حقوق‌ بشر و دموکراسی جمهوری خلق کره‌جنوبی آمده است که اقدام به بستن روزنامه در این کشور نشان‌دهنده فقدان دموکراسی، آزادی بیان و حقوق‌ بشر و نیز استفاده از این معانی برای فریب مردم در این کشور است.

مسئولان شورای بررسی حقوق‌ بشر و دموکراسی جمهوری خلق  کره‌جنوبی خواستار لغو فوری حکم بسته شدن روزنامه جاجو مینبو شدند.

مقام‌های کره‌جنوبی اخیرا روزنامه جاجو مینبو را به اتهام انتشار مطالبی در راستاي منافع دشمن و پیروی از کره‌شمالی بستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز