خبرگزاری کار ایران

به دنبال کشته‌ شدن یک کودک ۱۴ ساله؛

تظاهرات در ونزوئلا تشدید شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۱۴۵

کشته شدن «کلیورت روآ» ۱۴ ساله در اثر اصابت گلوله شلیک شده توسط ماموران پلیس ونزوئلا باعثتشدید تظاهرات ضددولتی در این کشور شده است.

کشته شدن یک نوجوان در تیراندازی ماموران پلیس در جریان اعتراض‌های مردمی در ونزوئلا بر شدت تظاهرات در این کشور افزود.

به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتدپرس، کشته شدن «کلیورت روآ» ۱۴ ساله در اثر اصابت گلوله شلیک شده توسط ماموران پلیس ونزوئلا باعثتشدید تظاهرات ضددولتی در این کشور شده است.

مدارس و بسیاری از فروشگاه‌ها در شهر «سن کریستوبال» در غرب ونزوئلا بسته شده‌اند و بسیاری از شهروندان ونزوئلا در مراسم خاک‌سپاری وی در قبرستان شهر «آندآن» جمع شدند.

«خاویر مورا ارتیس» مامور پلیس ونزوئلا اعتراف کرده است که با گلوله پلاستیکی به سر روآ شلیک کرده است، این در حالی است که اعضای خانواده مقتول بیان کردند که کالبدشکافی نشان از اصابت گلوله واقعی به سر نوجوان مقتول دارد.

تصاویر و ویدئوی جسد روآ بر کف خیابان در حالی که به پشت افتاده و سایر افراد در اطراف وی فریاد می‌زنند، در شبکه‌های اجتماعی سر و صدای زیادی به راه انداخته است.

«نیکلاس مادورو» رئیس‌جمهوری ونزوئلا و مقام‌های حزب حاکم در این کشور قتل این نوجوان توسط ماموران پلیس را محکوم کرده‌اند.

مادورو روز گذشته از جوانان ونزوئلا خواسته بود تا از اعمال هرگونه خشونت در جریان تظاهرات ضد دولتی در این کشور در اعتراض به مشکلات اقتصادی و بحران به وجود آمده خودداری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز