خبرگزاری کار ایران

در مذاکرات مخفیانه با سران اروپا صورت گرفت؛

اعلام آمادگی عربستان برای همکاری با اسرائیل علیه ایران

کد خبر : ۲۵۵۶۵۶

مقام‌‌های عربستان‌ سعودی در جریان دیدارهای مخفیانه با سران اروپا، اعلام آمادگی کرده‌اند که حریم هوایی خود را برای انجام اقدام نظامی علیه ایران در اختیار رژیم صهیونیستی قرار دهند.

مقام‌های عربستان‌ سعودی در دیدارهای مخفیانه‌ای با سران اروپا آمادگی خود را برای همکاری با اسرائیل علیه ایران اعلام کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، کانال دو تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مقام‌‌های عربستان‌ سعودی در جریان دیدارهای مخفیانه با سران اروپا، اعلام آمادگی کرده‌اند که حریم هوایی خود را برای انجام اقدام نظامی علیه ایران در اختیار رژیم صهیونیستی قرار دهند.

بنا بر این گزارش، مقام‌های عربستان‌ سعودی اعلام کرده‌اند که پیش از صدور مجوز رسمی برای استفاده اسرائیل از حریم هوایی این کشور، باید در روابط فلسطین و اسرائیل پیشرفت‌هایی حاصل شود.

در همین حال، روزنامه «وال‌ استریت‌ ژورنال» در گزارشی اعلام کرده است که دولت‌های عرب در کنار اسرائیل از پیشرفت‌ در مذاکرات هسته‌ای با ایران نگران هستند، زیرا اجازه ادامه غنی‌سازی هسته‌ای به ایران سبب می‌شود تا دیگر دولت‌های منطقه توانایی‌های هسته‌ای خود را برای هم‌گام شدن با ایران گسترش دهند.

بر اساس گزارش وال‌استریت‌ ژورنال، یکی از مقام‌های عرب گفته است که شکست در مذاکرات هسته‌ای ایران را به یک توافق بد هسته‌ای ترجیح می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز