خبرگزاری کار ایران

تظاهرات ضددولتی در آرژانتین امروز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۲۱۴

دبیر امنیت ملی آرژانتین امروز گفت که برای جلوگیری از هرگونه اتهامی، هیچ‌یک از نیروهای امنیتی و پلیس اجازه ندارند با سلاح به محل تظاهرات اعزام شوند.

مقام‌های آرژانتین اعلام کردند که آرامش را در تظاهرات ضد دولتی امروز - چهارشنبه - برقرار می‌کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از پرنسالاتینا، «سرخیو برنی» دبیر امنیت ملی آرژانتین امروز گفت که آرامش و نظم کامل را در تظاهرات ضد دولتی برقرار می‌کند.

وی تصریح کرد: «مسلم است که در تظاهرات تحریک‌هایی وجود دارد و برای جلوگیری از هرگونه اتهامی، هیچ‌یک از نیروهای امنیتی و پلیس اجازه ندارند با سلاح به محل تظاهرات اعزام شوند.»

برنی افزود که با توجه به گذشت حدود یک ماه از پرونده قتل «آلبرتو نیسمان» دادستان پرونده آمیا، این احتمال وجود دارد که برخی از تظاهر‌کنندگان امروز آشوب ایجاد کنند.

قرار است تظاهران شهروندان آرژانتین از میدان «دوس کنگره‌سوس» آغاز شده و در مسیر خیابان «مایو» تا میدان همنام دیگر ادامه یابد.

این در حالی است که برخی از مقام‌های نظامی آرژانتین از احتمال کودتای نرم در این کشور خبر دادند.

برخی حزب‌های اپوزیسیون در آرژانتین از عملکرد قضایی این کشور به‌ویژه درباره پرونده آمیا از دولت «کریستینا فرناندز د کرچنر» رئیس‌جمهوری آرژانتین ناراضی هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز