خبرگزاری کار ایران

تحلیلگر الجزیره:

آتش‌بس مینسک ادامه جنگ به روشی دیگر است

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۷۷۱

تشدید درگیری‌ها در آستانه آغاز آتش‌بس در اوکراین نشان می‌دهد که درگیری‌ها در آینده‌ای نزدیک به پایان نمی‌رسند و این‌که آتش‌بس مینسک در واقع ادامه جنگ به روشی دیگر است.

یک تحلیلگر شبکه الجزیره گفت که آتش‌بس در مینسک در واقع ادامه جنگ به روشی دیگر است.

به گزارش ایلنا به نقل از الجزیره، «تام کاچ» ستون‌نویس و تحلیلگر شبکه خبری الجزیره گفت که تشدید درگیری‌ها در آستانه آغاز آتش‌بس در اوکراین نشان می‌دهد که درگیری‌ها در آینده‌ای نزدیک به پایان نمی‌رسند و این‌که آتش‌بس مینسک در واقع ادامه جنگ به روشی دیگر است.

کاچ گفت که درگیری‌ها در کمتر از یک روز مانده به آغاز آتش‌بس در اوکراین آنچنان افزایش یافته‌اند و در ۲۴ ساعت گذشته حداقل ۲۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

«دمیتری ترنین» یکی از تحلیلگران «موسکو سنتر» گفت که آتش‌بس مینسک درگیری‌ها را متوقف نمی‌کند، بلکه به آن رسمیت می‌بخشد.

«بالاژ جارابیک» عضو موسسه مرکزی سیاست اروپا گفت که آتش‌بس مینسک برای جدایی‌طلبان به معنای پذیرش مناطق تحت کنترل آنها و جدایی‌ سیاسی آنها از کی‌یف است.

رهبران فرانسه، روسیه، ‌آلمان و اوکراین طی نشست روزهای چهارشنبه و پنجشنبه گذشته در مینسک توافق کردند تا از بامداد فردا - یکشنبه - در شرق اوکراین آتش‌بس اعلام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز