خبرگزاری کار ایران

شمار تلفات به ۳۱ کشته افزایش یافت؛

ادامه عملیات امداد و نجات سرنشنیان هواپیمای مسافربری تایوانی

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۲۲۷

مسئولان امداد و نجات تایوان امروز اعلام کردند که باگذشت ۲۴ ساعت از سقوط هواپیمای متعلق به خطوط هواپیمایی «ترنس آسیا» در رودخانه تایپه، همچنان در جستجوی ۱۲ سرنشین گمشده این هواپیما هستند.

مسئولان امداد و نجات تایوان امروز - پنجشنبه - اعلام کردند که به عملیات جستجوی سایر سرنشینان سقوط هواپیما در رودخانه «تایپه» در شهر «نیوتایپه» ادامه می‌دهند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، مسئولان امداد و نجات تایوان امروز اعلام کردند که باگذشت ۲۴ ساعت از سقوط هواپیمای متعلق به خطوط هواپیمایی «ترنس آسیا» در رودخانه تایپه، همچنان در جستجوی ۱۲ سرنشین گمشده این هواپیما هستند.

پرواز GE۲۳۵ خطوط هواپیمایی ترنس‌آسیا روز گذشته با ۵۸ سرنشین پس از برخورد با ساختمان‌ها و یک خودروی تاکسی، به درون رودخانه سقوط کرد.

تاکنون جسد ۳۱ نفر از سرنشینان هواپیمای تایوان پیدا شده است.

«یه چون‌سینگ» سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تایوان گفت: «هنوز نتوانسته‌ایم جسد ۱۲ نفر گمشده را پیدا کنیم، اما به جستجو ادامه می‌دهیم.»

۱۵ نفر از سرنشینان نجات یافته‌اند که سه نفر از آن‌ها چینی هستند.

از میان ۳۱ سرنشین توریست چینی، ۱۶ نفر از آن‌ها در سانجه سقوط جان باختند.

«لیائو چین‌سونگ» ۴۲ ساله خلبان هواپیما و کمک خلبان وی نیز جان خود را از دست داده‌اند.

مقام‌های تایوان روز گذشته اعلام کردند که جعبه سیاه هواپیما پیدا شده است، اما هنوز اطلاعات و مکالمه‌های آن مورد بررسی قرار نگرفته‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز