خبرگزاری کار ایران

بشار الجعفری:

دمشق مخالفان میهنی را شریک فرایند گفت‌و‌گوی سوری - سوری می‌داند

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۷۴۴

دولت سوریه مخالفان میهنی را شریک خود در روند گفت‌و‌گوی سوری - سوری برای حل بحران در این کشور می‌داند.

«بشار الجعفری» نماینده دائمی سوریه در سازمان ملل تاکید کرد که دمشق مخالفان میهنی را شریک خود در فرایند گفت‌و‌گوی سوری - سوری می‌داند.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، الجعفری که ریاست هیئت سوری در نشست مسکو با مخالفان را به عهده دارد، امروز ‌چهارشنبه - گفت که مبارزه با گروه‌های تروریستی و تروریسم حق و وظیفه همه مردم سوریه است.

وی افزود که دولت سوریه به سلامت شهروندان سوری اهمیت زیادی می‌دهد و به همین دلیل برای آشتی ملی در مناطق مختلف اهمیت زیادی قائل است.

نماینده دائمی سوریه در سازمان ملل تصریح کرد که دولت سوریه مخالفان میهنی را شریک خود در روند گفت‌و‌گوی سوری - سوری برای حل بحران در این کشور می‌داند.

الجعفری همچنین گفت که ایستادگی ارتش در برابر تروریسم و حمایت ملت سوریه از ارتش باعثشد اسرائیل برای حمایت از تروریست‌ها به طور مستقیم در سوریه دخالت نظامی کند.

وی تاکید کرد که هیچ تفاوتی میان تروریست تندرو و تروریست میانه‌رو وجود ندارد زیرا هر کسی که خارج از چارچوب دولت سلاح به دست گیرد به زبان قانون تروریست است.

بشار الجعفری در ادامه گفت که مشارکت دولت سوریه در نشست مسکو به مضمون دعوتنامه روسیه برای تبادل آراء درباره آنچه که می‌تواند اساس هر گونه گفت‌و‌گویی برای حل بحران سوریه در آینده باشد، استناد دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز