خبرگزاری کار ایران

ارتش لبنان هویت عاملان حمله انتحاری در طرابلس را شناسایی کرد

کد خبر : ۲۴۱۳۶۴

تحقیقات کار‌شناسان نظامی ارتش نشان داده است که دو عامل انتحاری عملیات تروریستی در طرابلس «طه سمیر الخیال» و «بلال محمد المرعیان» هستند.

ارتش لبنان هویت عاملان حمله انتحاری در شهر «طرابلس» در شمال این کشور را شناسایی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، ارتش لبنان با صدور بیانیهای اعلام کرد که کار‌شناسان نظامی لبنانی که در حال انجام تحقیقات در محل انفجار تروریستی در منطقه «جبل محسن» در طرابلس هستند، هویت عاملان انتحاری را شناسایی کردند.

در این بیانیه آمده است که تحقیقات کار‌شناسان نظامی ارتش نشان داده است که دو عامل انتحاری عملیات تروریستی در طرابلس «طه سمیر الخیال» و «بلال محمد المرعیان» هستند.

منابع امنیتی لبنانی نیز گفتند که این دو تروریست از منطقه «المنکوبین» در طرابلس هستند.

در همین حال، گروه تروریستی جبهه النصره مسئولیت حمله تروریستی در شهر طرابلس در شمال لبنان را به عهده گرفت.

کی از رهبران گروه تروریستی جبهه النصره گفت که دو عامل انتحاری لبنانی وابسته به جبهه النصره عملیات تروریستی شب گذشته در منطقه «جبل محسن» در شهر طرابلس را انجام دادند.

وی افزود که «طه خیال» و «بلال ابراهیم» از منطقه «المنکوبین» در طرابلس عملیات تروریستی شب گذشته در طرابلس که در اثر آن ۹ نفر کشته و ۳۶ نفر دیگر زخمی شدند، انجام دادند.

این رهبر گروه تروریستی جبهه النصره تصریح کرد که عاملان انتحاری عملیات تروریستی طرابلس در منطقه مرزی «القلمون» سوریه آموزش دیده و پس از آن برای انجام عملیات تروریستی به لبنان اعزام شدند.

بنا بر این گزارش، شب گذشته دو عامل انتحاری خود را در یک غذاخوری در منطقه جبل محسن منفجر کرده و باعثکشته شدن ۹ نفر و زخمی شدن ۳۶ نفر دیگر شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز