خبرگزاری کار ایران

برای پاک‌سازی عناصر القاعده؛

گروه انصار الله به استان «مأرب» حمله می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۲۸۴

انصار الله در نامه‌ای به «عبد ربه منصور هادی» رئیس جمهوری یمن اعلام کرد که به علت حضور صد‌ها فرد مسلح وابسته به گروه القاعده در مأرب و دخالت نکردن دولت برای پاک‌سازی آنها، به این استان نفت خیز حمله می‌کند.

گروه «انصار الله» اعلام کرد که برای پاک سازی «مأرب» از صد‌ها عنصر تروریستی گروه القاعده به این استان حمله می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری آناتولی، شورای سیاسی گروه انصار الله در نامه‌ای به «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری، «خالد بحاح» نخست وزیر، پارلمان و نیروهای سیاسی یمن اعلام کرد که به علت حضور صد‌ها فرد مسلح وابسته به گروه القاعده در مأرب و دخالت نکردن دولت پاک سازی آنها، به این استان نفت خیز حمله می‌کنند.

در این نامه آمده است که برخی نیرو‌ها به دنبال تشدید بحران در مأرب و اجازه دادن به عناصر مجرم و خرابکار برای کنترل تاسیسات و مراکز حیاتی میهن هستند.

در ادامه نامه انصار الله آمده است که برخی نیروهای سیاسی نسبت به استقرار صد‌ها عضو القاعده در مراکز آموزشی در مناطقی از استان مأرب و اقدام این گروه تروریستی برای کنترل یک مرکز ارتش و غارت تسلحیات سنگین چشم خود را بسته‌اند.

در این نامه همچنین آمده است که عناصر القاعده چندین مرکز مهم و حیاتی را در مأرب به کنترل خود درآورده و توطئه‌ای برای کنترل این استان نفت خیز توسط این گروه تروریستی وجود دارد.

در ادامه نامه انصار الله آمده است در صورتی که دولت و نیروهای سیاسی به مسئولیت خود درباره استان مأرب عمل نکنند، ملت یمن دست بسته نمی‌ماند و اقدامات لازم را برای بیرون کردن عناصر تروریستی را انجام می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز