خبرگزاری کار ایران

ادامه جستجو برای یافتن اجساد و لاشه هواپیمای مالزی

کد خبر : ۲۳۹۵۹۱

شرایط آب و هوا امروز مساعد‌تر است به همین دلیل تیم‌ها می‌توانند بهتر از روزهای گذشته به کار خود ادامه دهند.

تیم جستجو و امداد و نجات اندونزی امروز - سه شنبه - همچنان بی‌وقفه به فعالیت خود برای یافتن اجساد و لاشه هواپیمای مسافربری مالزی ادامه می‌دهند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، تیم جستجو و امداد و نجات اندونزی اندونزی امروز توانستند فعالیت‌های خود را با توجه به بهبود شرایط هوا برای یافتن اجساد و لاشه پرواز QZ۸۵۰۱ مالزی گسترده‌تر کنند.

مقام‌های اندونزی اعلام کردند که توانسته‌اند بخش دیگری از بدنه و انتهای پرواز QZ۸۵۰۱ مالزی را در آب دریا پیدا کنند.

«فرانسیسکو بامبانگ» رئیس یکی از تیم‌های جستجوی اندونزی گفت که شرایط آب و هوا امروز مساعد‌تر است به همین دلیل تیم‌ها می‌توانند بهتر از روزهای گذشته به کار خود ادامه دهند.

وی اضافه کرد که هدف اصلی تیم‌های جستجوی علاوه بر یافتن اجساد و بدنه هواپیما، یافتن جعبه سیاه آن به منظور یافتن علت دقیق سقوط آن است.

تیم تحقیق و جست‌وجو برای یافتن هواپیمای مالزی از ده‌ها کشور از جمله روسیه و آمریکا تشکیل شده است.

هوایپیما خطوط هوایی ایرآسیا یکشنبه هفته گذشته در حالی که از اندونزی به سمت سنگاپور حرکت می‌کرد، از صفحه رادار‌ها محو شد و در اعماق دریای جاوه سقوط کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز