خبرگزاری کار ایران

اندونزی جست‌وجو برای یافتن اجساد و لاشه هواپیمای مالزی را گسترش می‌دهد

کد خبر : ۲۳۹۳۲۵

گروه‌های جست‌وجو و امداد و نجات اندونزی و دیگر کشورها امروز دامنه جستجو برای یاقتن اجساد و بقایای لاشه هواپیماهای مالزیایی را با توجه به بهبود اوضاع جوی گسترش دادند.

گروه‌های جست‌وجو و امداد و نجات اندونزی و دیگر کشورها امروز - دوشنبه - مناطق بیشتری از دریای «جاوا» محل سقوط پرواز HQ۸۵۰۱ مالزی را پوشش دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، گروه‌های جست‌وجو و امداد و نجات اندونزی و دیگر کشورهای شرکت کننده برای یافتن اجساد و بقایای لاشه هواپیماهای مسافربری مالزیایی با توجه به بهبود اوضاع جوی دامنه جستجوی خود را گسترش دادند.

اجساد ۳۴ سرنشین از ۱۶۲ نفر در پرواز مالزی تاکنون پیدا شده است و مقام‌های اندونزی با شروع نهمین روز از جست‌وجوهای گسترده، ابراز امیدواری کردند که با بهبود وضعیت آب و هوا بتوانند غواصان بیشتری را برای یافتن اجساد و جعبه سیاه هواپیمای مالزی اعزام کنند.

«اس پی سوپرییادی» یکی از مسئولان تیم امداد و نجات اندونزی گفت که شرایط آب و هوا مطلوب‌تر شده است و می‌توان از وسایل و غواصان بیشتری برای عملیات جست‌وجو استفاده کرد، این در حالی است که روز گذشته به علت شرایط بسیار نامطلوب آب و هوایی غواصان قادر به دیدن چیزی در آب دریا نبودند.

تیم تحقیق و جست‌وجو برای یافتن هواپیمای مالزی از ده‌ها کشور از جمله روسیه و آمریکا تشکیل شده است.

هوایپیما خطوط هوایی ایرآسیا یکشنبه هفته گذشته در حالی که از اندونزی به سمت سنگاپور حرکت می‌کرد، از صفحه رادارها محو شد و در اعماق دریای جاوه سقوط کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز