خبرگزاری کار ایران

بر اساس آخرین نظرسنجی‌ها؛

حزب مردمی اسپانیا از شانس بیشتری در انتخابات پارلمانی برخوردار است

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۱۴۶

حزب مردمی در اسپانیا که حزب حاکم این کشور محسوب می‌شود، توانست در نظرسنجی امروز مقام نخست را از آن خود کند.

بر اساس جدیدترین نظرسنجی‌ها حزب حاکم اسپانیا در مقایسه با دیگر احزاب از شانس بیشتری برای پیروزی در انتخابات پارلمانی این کشور برخوردار است.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، حزب مردمی در اسپانیا که حزب حاکم این کشور محسوب می‌شود، توانست در نظرسنجی امروز مقام نخست را از آن خود کند.

سازمان نظرسنجی «ان‌سی» اسپانیا امروز گزارش نظرسنجی انجام شده طی نهم تا ۳۰ دسامبر گذشته را که از هزار و ۶۰۰ شهروند صورت گرفته بود، منتشر کرد.

حزب سوسیال اسپانیا در نظرسنجی مقام دوم را کسب کرد و حزب «می‌توانیم» رتبه سوم را به دست آورد.

از میان رای‌دهندگان، ۲۸ و شش دهم درصد به حزب مردمی رای داده‌اند که در برابر ۴۴ و شش دهم درصد رای‌دهندگان به این حزب در سال ۲۰۱۱ کاهش چشمگیری دیده می‌شود.

«ماریانو راخوی» نخست‌وزیر اسپانیا و رهبر حزب مردمی در انتخابات رقیب سرسختی ندارد و تنها مشکل وی کم بودن تعداد رای‌دهندگان است.

۱۸ و هفت دهم درصد هواداران حزب سوسیال اسپانیا در انتخابات عمومی گذشته، در این نظرسنجی به حزب «می‌توانیم» رای داده بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز