خبرگزاری کار ایران

پنجمین قطعه هواپیمای مالزی پیدا شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۰۶۰

تیم‌های سازمان امداد و نجات اندونزی در جریان جستجوی محل دقیق سقوط پرواز QZ۸۵۰۱ مالزی متعلق به خطوط هواپیمایی «ایرآسیا»، توانستند پنجمین قطعه را در آب‌های دریا پیدا کنند.

تیم‌های سازمان امداد و نجات اندونزی امروز - یکشنبه - پنجمین قطعه بزرگ هواپیمای مالزی که در دریا سقوط کرده بود را پیدا کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از یورونیوز، تیم‌های سازمان امداد و نجات اندونزی در جریان جستجوی محل دقیق سقوط پرواز QZ۸۵۰۱ مالزی متعلق به خطوط هواپیمایی «ایرآسیا»، توانستند پنجمین قطعه را در آب‌های دریا پیدا کنند.

تیم‌های جستجوگر و امداد متعلق به ده‌ها کشور در حال جستجو برای یافتن جعبه سیاه پرواز مالزی هستند که یکشنبه هفته گذشته با ۱۶۲ سرنشین به دلایل نامعلومی در آب‌های دریای «جاوا» سقوط کرد و هیچ‌ یک از سرنشین‌های این پرواز زنده نماند.

در همین حال، مقام‌های مسئول امروز از پیدا شدن سه جسد دیگر از قربانیان سقوط هواپیمای خطوط هوایی ایرآسیا در سواحل «برنئو» خبر دادند.

برخی گزارش‌ها نیز وضعیت نامناسب آب و هوا را عامل اصلی سقوط این هوایپما اعلام کرده‌اند.

هوایپیما خطوط هوایی ایرآسیا یکشنبه گذشته در حالی که از اندونزی به سمت سنگاپور حرکت می‌کرد، از صفحه رادارها محو شد و در اعماق دریای جاوا سقوط کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز