خبرگزاری کار ایران

داعش ۸۶ فرمانده خارجی خود در موصل را اعدام کرد

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۷۰۵

داعش ۸۶فرمانده خارجی خود که با خانواده‌هاشان در خارج تماس برقرار کرده و تلاش کردند از موصل فرار کنند را اعدام کرده است.

گروه تروریستی داعش ۸۶ فرمانده خارجی خود در شهر «موصل» را اعدام کرد.

به گزارش ایلنا به نقل سومریه نیوز، «موفق الربیعی» نماینده پارلمان عراق گفت که گروه تروریستی داعش ۸۶ فرمانده خارجی خود را به دلیل تلاش آن‌ها برای فرار و بازگشت به کشور‌های‌شان اعدام کرد.

الربیعی افزود که داعش اخیرا مطلع شده است که برخی از فرماندهان خارجی این گروه با خانواده‌های خود در خارج از عراق تماس برقرار کرده و خواستار بازگشت به کشور‌های‌شان شدندبدون آنکه تحت تعیقب قرار گیرند.

این نماینده عضو فراکسیون «ائتلاف دولت قانون» در ادامه گفت که داعش ۸۶فرمانده خارجی خود که با خانواده‌هاشان در خارج تماس برقرار کرده و تلاش کردند از موصل فرار کنند را اعدام کرده است.

وی تصریح کرد که داعش عملیات گسترده‌ای را برای پاک سازی فرماندهای خارجی خود به دلیل افزایش موارد فرار از شهر موصل از بیم رسیدن نیروهای مسلح عراق آغاز کرده است.

پیش از این، «رامی عبدالرحمن» مدیر دیده‌بان حقوق بشر سوریه وابسته به مخالفان سوری گفت که گروه ترویستی داعش ۲۰۰ عضو خارجی خود را در پی تلاش‌شان برای بازگشت به کشورهای خود اعدام کرد.

عبدالرحمن افزود که که سن و ملیت اعضای اعدام شده داعش مشخص نیست اما در میان آن‌ها شماری از اعضای اروپایی این گروه دیده می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز