خبرگزاری کار ایران

پلیس هنگ‌کنگ ۱۲ هوادار دموکراسی را دستگیر کرد

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۹۳۶

ماموران پلیس هنگ‌کنگ ۱۲ معترض هوادار دموکراسی را به جرم مسدود کردن خیابان‌های اصلی منطقه «مونگ‌کک» در طول شب گذشته دستگیر کردند.

پلیس هنگ‌کنگ ۱۲ هوادار دموکراسی که خیابان‌های اصلی مناطق مهم و تجاری را مسدود کرده بودند را دستگیر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتدپرس، ماموران پلیس هنگ‌کنگ ۱۲ معترض هوادار دموکراسی را به جرم مسدود کردن خیابان‌های اصلی منطقه «مونگ‌کک» در طول شب گذشته دستگیر کردند.

در بیانیه پلیس هنگ‌کنگ که امروز منتشر شده، آمده است که ماموران پلیس برای شکستن صفوف معترضانی که سعی داشتند اعتراض‌ها علیه دولت را از سر بگیرند، از اسپری فلفل و باتوم استفاده کردند.

دو مامور پلیس در درگیری با معترضان هوادار دموکراسی در هنگ‌کنگ مجروح شدند.

مقام‌های پلیس هنگ‌کنگ گفتند که با انتشار اعلامیه عمومی و چسباندن اعلامیه در سطوح مختلف شهر به دانشجویان و معترضان هشدار دادند تا سطح خیابان‌ها را ترک کنند.

دانشجویان هوادار دموکراسی در هنگ‌کنگ در اعتراض به فقدان دموکراسی در قانون اساسی و محدودیت‌های انتخابات سال ۲۰۱۷ بیش از دو ماه دست به اعتصاب‌های گسترده زدند، اما در پی بی‌نتیجه ماندن مذاکره‌ها با مقام‌های دولت هنگ‌کنگ مجبور به تخلیه خیابان‌ها و بازگشت به خانه‌های خود شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز