خبرگزاری کار ایران

وقوع ۲ انفجار در ولایت «ننگرهار» افغانستان

کد خبر : ۲۳۴۱۶۴

انفجار نخست ناشی از یک بمب مغناطیسی جاسازی شده در یک خودروی پلیس بود که در مقابل دانشکده تعلیم و تربیت ننگرهار منفجر شد. انفجار دوم یک خودروی پلیس را در ناحیه چهارم شهر جلال آباد هدف قرار داد که در نتیجه آن یک پلیس کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند.

مسئولان بیمارستان ننگرهار اعلام کردند که پس از وقوع دو انفجار در شهر جلال‌آباد، پیکرهای دو کشته و همچنین پنج زخمی از جمله دو غیر نظامی به این بیمارستان منتقل شده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از آواپرس، «احمد ضیا عبدالزی» سخنگوی سرپرست ولایت ننگرهار با تایید این دو رویداد، گفت: «انفجار نخست ناشی از یک بمب مغناطیسی جاسازی شده در یک خودروی پلیس بود که در مقابل دانشکده تعلیم و تربیت ننگرهار منفجر شد.»

وی افزود که در این انفجار یک پلیس کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.

به گفته سخنگوی ولایت ننگرهار، انفجار دوم یک خودروی پلیس را در ناحیه چهارم شهر جلال آباد هدف قرار داد که در نتیجه آن یک پلیس کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند.

طالبان مسلح مسئولیت این حملات را به عهده گرفته است.

اخیراً حملات مخالفان مسلح طالبان به بخش‌های مختلف افغانستان افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش، سه روز قبل نیز در اثر یک انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در ولسوالی بهسود این ولایت یک نفر کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز