خبرگزاری کار ایران

مخالفت ۶۵ درصد صهیونیست‌ها با نخست‌وزیری مجدد نتانیاهو

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۱۶۵

در حالی که پس از شکست تلاش‌های نتانیاهو برای ممانعت از انحلال ائتلاف حاکم، مقرر شده است انتخابات زودهنگام کنست در تاریخ ۱۷ مارس آینده برگزار شود، اکثریت صهیونیست‌ها با نخست‌وزیری مجدد نتانیاهو مخالفت کرده‌اند و اولویت‌های اصلی را اوضاع اقتصادی و اجتماعی اعلام کرده‌اند.

نتایج یک نظرسنجی جدید در سرزمین‌های اشغالی نشان می‌دهد که ۶۵ درصد از صهیونیست‌ها مخالف نخست‌وزیری مجدد «بنیامین نتانیاهو» هستند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، منابع قدس اشغالی اعلام کردند که در حالی که پس از شکست تلاش‌های نتانیاهو برای ممانعت از انحلال ائتلاف حاکم، مقرر شده است انتخابات زودهنگام کنست در تاریخ ۱۷ مارس آینده برگزار شود، اکثریت صهیونیست‌ها با نخست‌وزیری مجدد نتانیاهو مخالفت کرده‌اند و اولویت‌های اصلی را اوضاع اقتصادی و اجتماعی اعلام کرده‌اند.

نتایج نظرسنجی شبکه ۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که ۶۵ درصد از صهیونیست‌ها مخالف نخست‌وزیری نتانیاهو در دولت آتی این رژیم هستند و تنها ۳۰ درصد با نخست‌وزیری وی موافقت کرده‌اند.

از طرف دیگر، نزدیک به ۳۰ درصد از صهیونیست‌ها اعلام کردند که به دلیل نارضایتی از ائتلاف حاکم، آرای خود را در این انتخابات تغییر داده و به نفع احزاب دیگر رای خواهند داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز