خبرگزاری کار ایران

نیروهای امنیتی و ارتش مهد انقلاب مصر را بستند

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۶۲۷

نیروهای امنیتی با حمایت نیروهای ارتش صبح امروز و پیش از آغاز تظاهرات معترضان به تبرئه «حسنی مبارک» رئیس جمهوری مخلوع مصر از اتهام قتل تظاهرکنندگان در جریان انقلاب ۲۵ژانویه ۲۰۱۱ میدان التحریر را بستند.

نیروهای امنیتی مصر با حمایت نیروهای ارتش میدان «التحریر» در مرکز قاهره را بستند.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، نیروهای امنیتی با حمایت نیروهای ارتش صبح امروز و پیش از آغاز تظاهرات معترضان به تبرئه «حسنی مبارک» رئیس جمهوری مخلوع مصر از اتهام قتل تظاهرکنندگان در جریان انقلاب ۲۵ژانویه ۲۰۱۱ میدان التحریر را بستند.

نیروهای امنیتی و نیروهای ارتش با قرار دادن سیم خاردار در ورودی‌های مهد انقلاب مصر و استقرار زره پوش‌ها در نقاط مختلف آن، میدان التحریر را به روی عابران و خودرو‌ها بستند.

شاهدان عینی در قاهره و دیگر شهرهای مصر نیز گفتند که نیروهای امنیتی و ارتش در میدان اصلی این شهر‌ها مستقر شده‌اند.

در همین حال، جنبش‌های انقلابی مصری نظیر «جنبش ۶آوریل» از مردم مصر دعوت کردند که امروز - جمعه - در اعتراض به تبرئه حسنی مبارک تظاهرات کنند.

«ائتلاف حمایت از مشروعیت و مخالفت با کودتا» که از جنبش‌های اصلی حامی «محمد مرسی» رئیس جمهوری برکنار شده مصر است نیز برای برگزاری تظاهرات در اعتراض به تبرئه مبارک از اتهام قتل تظاهرکنندگان و فساد از مردم دعوت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز