خبرگزاری کار ایران

حمله راکتی به بنغازی ۱۰ کشته بر جای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۰۲۸

در اثر اصابت یک راکت شبه نظامیان تندرو به منطقه مسکونی «بن یونس» در مرکز بنغازی ۱۰ غیرنظامی جان خود را از دست دادند.

در حمله راکتی شبه نظامیان تندرو به شهر «بنغازی» ۱۰ غیرنظامی کشته شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، در اثر اصابت یک راکت شبه نظامیان تندرو به منطقه مسکونی «بن یونس» در مرکز بنغازی ۱۰ غیرنظامی جان خود را از دست دادند.

سخنگوی بیمارستان «الجلاء» در بنغازی گفت که در این حمله که شب گذشته رخ داد، ۱۰ نفر که زخمی شده و به این dمیارستان منتقل شدند جان خود را از دست دادند و هشت نفر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه همچنان تحت درمان هستند.

این سخنگو افزود که «انور الدوس الدرسی» رئیس دستگاه مراسم عمومی در دولت انتقالی سابق به نخست وزیری «عبدالرحیم الکیب» از جمله کشته‌شدگان این حادثه است.

برخی شاهدان عینی نیز گفتند که راکت به نزدیکی یک داروخانه اصابت کرد و باعثکشته شدن شماری و وارد آمدن خسارت‌های سنگینی به این داروخانه و ساختمان و خودروهای نزدیک به آن شد.

برخی منابع نظامی لیبیایی نیز گفتند که هدف از این حمله بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان الجلاء بود که شماری از زخمی‌های ارتش لیبی و نیروهای هوادار «خلیفه حفتر» افسر بازنشسته ارتش لیبی در آن تحت درمان هستند اما به اشتباه شهروندان بی‌گناه را هدف قرار داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز