خبرگزاری کار ایران

منابع آگاه اعلام کردند:

عمه رهبر کره‌شمالی در اثر حمله قلبی درگذشته است

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۴۳۱

برخی منابع اعلام کردند که عمه «کیم‌جونگ‌اون» رهبر کره‌شمالی پس از یک مشاجره تلفنی شدید با برادرزاده خود درگذشته است.

برخی منابع آگاه اعلام کردند که عمه رهبر کره‌شمالی به دلیل درگیری لفظی با برادرزاده خود، دچار سکته شده و جان خود را از دست داده است.

به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتدپرس، برخی منابع اعلام کردند که عمه «کیم‌جونگ‌اون» رهبر کره‌شمالی پس از یک مشاجره تلفنی شدید با برادرزاده خود درگذشته است.

کیم سال گذشته «جانگ‌ سونگ‌ تائک» شوهر عمه و مشاور خود را به‌صورت ناگهانی اعدام کرد، اما سرنوشت «کیم‌ کیونگ‌ هوئی» همسر وی نامشخص بود.

«کانگ‌ میونگ‌ دو» داماد یکی از مقام‌های سابق کره‌شمالی که از این کشور فرار کرده است، گفت که عمه رهبر کره‌شمالی به‌دنبال مشاجره تلفنی با وی دچار حمله قلبی شد و پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.

برخی منابع پیش از این به‌ نقل از «کیم‌ هیونگ‌ کوانگ» یکی دیگر از پناهندگان کره‌شمالی اعلام کرده بودند که عمه رهبر کره‌شمالی پس از اعدام شوهر با خوردن سم خودکشی کرد، زیرا علاقه‌ای به ادامه زندگی نداشت.

مسئولان روزنامه «جوون‌آنگ‌دیلی» ۳۱ اکتبر گذشته در گزارشی بیان کردند که عمه رهبر کره‌شمالی به‌رغم غلبه بر اندوه اعدام شوهر خود توسط برادرزاده‌‌اش، دچار خونریزی مغزی شده بود و در وضعیت حیاتی وخیمی به‌سر می‌برد.

مرگ عمه رهبر کره‌شمالی از عموم مردم پنهان نگاه داشته شد تا فوت ناگهانی به اعدام جانگ نسبت داده نشود.

کیم‌کیونگ‌هوئی از سپتامبر سال ۲۰۱۳ در انظار عمومی حاضر نشد و مقام‌های دولتی توضیحی درباره عدم حضور وی ارائه نمی‌دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز