خبرگزاری کار ایران

اوباما:

کلینتون مسیر متفاوتی از دولت فعلی در پیش می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۰۴۰

قرار نیست که وی در تمام مسائل با من موافق باشد. یکی از فواید برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری این است که می‌توان وضعیت و روند مخصوص به خود را اتخاذ کرد.

رئیس‌جمهوری آمریکا گفت که در صورتی که «هیلاری کلینتون» وزیر خارجه سابق این کشور در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ میلادی پیروز شود، ‌ به احتمال زیاد روندی متفاوت از ریاست‌جمهوری وی در پیش می‌گیرد.

به گزارش ایلنا به نقل از مجله گاردین، «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری آمریکا در مصاحبه‌ای گفت که هیلاری کلینتون در صورت پیروزی در اتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ این کشور، مسیر سیاسی متفاوتی را اتخاذ می‌کند.

اوباما در همین راستا اضافه کرد: «قرار نیست که وی در تمام مسائل با من موافق باشد. یکی از فواید برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری این است که می‌توان وضعیت و روند مخصوص به خود را اتخاذ کرد.»

هیلاری کلینتون در سال ۲۰۰۸ میلادی انتخابات درون‌حزبی دموکرات‌ها را به اوباما واگذار کرد، اما به‌نظر می‌رسد که خود را برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ آماده می‌کند.

اوباما به‌عنوان عضوی از حزب دموکرات که در انتخابات کنگره در برابر جمهوری‌خواهان شکست خورد، گفت که بعید می‌داند برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ از وی دعوت شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز