خبرگزاری کار ایران

پوتین:

آمریکا تصمیم دارد مشکلات خود را به هزینه روسیه حل کند

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۱۳۸

رئیس‌جمهوری روسیه گفت که مقام‌های آمریکایی تصمیم ندارند تا به این کشور توهین کنند، اما می‌خواهند ما را تابع تصمیم‌های خود کنند، که در گذشته هیچ قدرتی موفق به انجام آن نشده است و هیچ‌گاه هم قادر به انجام آن نخواهند بود.

رئیس‌جمهوری روسیه در کنفرانسی خبری با عنوان «تمام مردم روسیه» در مسکو گفت که مقام‌های آمریکا می‌خواهند روسیه را تحت کنترل خود درآورند، اما تا به‌ حال هیچ قدرتی به این امر موفق نشده است.

به گزارش ایلنا به نقل از راشاتودی، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه گفت که مقام‌های آمریکایی تصمیم ندارند به روسیه توهین کنند اما می‌خواهند ما را تابع تصمیم‌های خود کنند. هیچ قدرتی در گذشته موفق به انجام آن نشده است و هیچ‌گاه هم قادر به انجام آن نخواهند بود.

پوتین اضافه کرد که تاریخ تغییر نخواهد کرد و هیچ کشوری نخواهد توانست بر روسیه غلبه کند.

رئیس‌جمهوری روسیه تحقیرآمیز بودن اقدام‌های آمریکا را رد کرده و تصریح کرد که آمریکا و غرب در تلاش هستند تا مشکل‌های خود را به هزینه ما حل کنند.

پوتین با اعلام این‌که روسیه با سیاست‌های آمریکا مخالف است و نه با ملت آن، گفت: «سیاست‌های آمریکا باعثایجاد دید منفی نسبت به اقدام‌های این کشور شده است.»

در همین راستا، وی تصریح کرد که آمریکا سرانجام مجبور به پیروی از متحدان خود شد؛ متحدانی که می‌خواهند منافع خود را تحت هر شرایط حفظ کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز