خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاع آمریکا:

آمریکا نیاز به تغییر و ابتکار نظامی دارد

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۸۷۸

پنتاگون برای نشان دادن برتری نظامی خود، به‌رغم محدودیت بودجه و هزینه‌ سنگین ۱۳ سال جنگ در افغانستان باید تغییراتی را در ساختار نظامی خود ایجاد کند و ابتکار نظامی را در دست بگیرد.

وزیر دفاع آمریکا در رابطه با تهدیدهای چین و روسیه گفت که پنتاگون باید درباره ادامه برتری و گسترش قدرت نظامی خود تجدیدنظر کند.

به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتدپرس، «چاک هیگل» اعلام کرد که پنتاگون برای نشان دادن برتری نظامی خود، به‌رغم محدودیت بودجه و هزینه‌ سنگین ۱۳ سال جنگ در افغانستان باید تغییراتی را در ساختار نظامی خود ایجاد کند و ابتکار نظامی را در دست بگیرد.

هیگل تصریح کرد که ابتکار و نوآوری در دفاع باید مانند کمپین‌های موفق دوران جنگ سرد انجام شود تا این موفقیت در برابر دشمنان این کشور تکرار شود.

هیگل در جریان سخنرانی خود در سالن مطالعات «رونالد ریگان» اضافه کرد: «باید روش نوآوری خود را در عملکرد و کار تغییر دهیم.»

هیگل تاکید کرد که دشمنان آمریکا طی ۱۳ سال درگیری این کشور در دو جنگ بزرگ منطقه‌ای خود را از لحاظ نظامی احیا و پیشرفته کرده‌ و توانایی‌های خود را در زمینه‌های مختلف دفاعی و جنگی بالا برده‌اند.

هیگل جمهوری‌خواه که تاکنون دو بار به‌عنوان سناتور به کنگره آمریکا راه یافته است، اضافه کرد که آمریکا دیگر نمی‌تواند از برتری نظامی خود آسوده‌خاطر باشد یا گمان کند که این برتری از زمان جنگ سرد بدون تغییر ادامه یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز