خبرگزاری کار ایران

بازدید کارشناسان از محل سقوط هواپیمای مالزی در شرق اوکراین

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۴۹۲

تیم مشترکی از کار‌شناسان هلند و سازمان امنیت و همکاری اروپا، برای شناسایی و تعیین دقیق محدوده سقوط هواپیمای مسافربری و بازیابی بقایای لاشه هواپیما برای ادامه تحقیقات به محل این سانحه در شرق اوکراین رفتند.

مقام‌های مسکو اعلام کردند که «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه و «تونی ابوت» نخست‌وزیر استرالیا، پس از دیداری که در پکن داشتند، بر ضرورت تسریع تحقیقات مربوط به سقوط هواپیمای مسافری مالزی در شرق اوکراین تاکید کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از یورونیوز، در همین حال تیم مشترکی از کار‌شناسان هلند و سازمان امنیت و همکاری اروپا، برای شناسایی و تعیین دقیق محدوده سقوط هواپیمای مسافربری و بازیابی بقایای لاشه هواپیما برای ادامه تحقیقات به محل این سانحه در شرق اوکراین رفتند.

انتقال قطعات هواپیما به خارج از منطقه تا کنون به دلیل نگرانی‌های امنیتی با ماه‌ها تاخیر رو‌به‌رو شده و اگرچه انتظار می‌رفت مسئولان شبه‌نظامیان جدایی‌طلب امکانات لازم برای انتقال این قطعات را فراهم کنند، اما روز سه‌شنبه نیز این کار انجام نشد.

در سقوط هواپیمای مسافری بوئینگ ۷۷۷ مالزی در تاریخ ۱۷ ماه جولای گذشته، تمامی ۲۹۸ سرنشین آنکه دو سوم آن‌ها هلندی بودند کشته شدند. تا کنون جدایی‌طلبان تحت حمایت روسیه مظنون به ساقط کردن این هواپیما بوده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز