خبرگزاری کار ایران

کارگران آفریقای جنوبی خواستار رفع بی‌عدالتی در پرداخت حقوق شدند

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۹۸۷

مدیران اتحادیه کارگری آفریقای جنوبی پیش بینی کردند که بعد از مذاکره‌های اخیر میان نمایندگان اتحادیه و مقام‌های دولتی، پیشنهادی از مقام‌های این کشور مبنی بر افزایش حقوق شش و شش دهم درصدی دریافت کنند.

مسئولان اتحادیه کارگری آفریقای جنوبی امروز - ‌سه‌شنبه - درخواست‌های جدید خود را به وزیر دارایی این کشور تسلیم کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از پرنسالاتینا، مسئولان اتحادیه کارگری آفریقای جنوبی در بخش بهداشت و آموزش امروز بیانیه‌ای حاوی درخواست‌های این بخش‌ها و ۱۵ اتحادیه کارگری دیگر به «انهالانهالا ننه» وزیر دارایی این کشور ارائه کردند.

مدیران اتحادیه کارگری آفریقای جنوبی پیش‌بینی کردند که بعد از مذاکره‌های اخیر میان نمایندگان اتحادیه و مقام‌های دولتی، پیشنهادی از مقام‌های این کشور مبنی بر افزایش حقوق شش و شش دهم درصدی دریافت کنند.

مسئولان اتحادیه کارگری در بخش سلامت و آموزش که با دارا بودن بیش از ۲۸۰ هزار عضو، بزرگ‌ترین اتحادیه در آفریقای جنوبی به شمار می‌رود از مقام‌های دولتی خواسته بودند تا یارانه‌ای به مبلغ ۲۸۰ دلار را به خانواده‌های ساکن آفریقای جنوبی اعطا کنند و همین طور بی‌عدالتی و نابرابری در حقوق پرداختی به کارمندان را از میان بردارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز