خبرگزاری کار ایران

مقام‌های پلیس هنگ‌کنگ:

معترضان با نیروهای امنیتی همکاری کنند

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۰۲۱

تعدادی از معترضان امروز صبح به خیابان «لونگ وو» حمله کردند که در اثر آن سه مامور پلیس زخمی شدند.

مقام‌های پلیس هنگ کنگ امروز - پنجشنبه - از معترضانی که در خیابان‌ها مانده‌اند، خواستند تا با ماموران همکاری کنند و در این میان دو نفر از معترضان را به جرم انجام اقدام‌های نامناسب در انظار عمومی و توهین به ماموران ضد شورش بازداشت کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پرنسا لاتینا، تعدادی از معترضان امروز صبح به خیابان «لونگ وو» حمله کردند که در اثر آن سه مامور پلیس زخمی شدند.

معترضان در جریان حمله به سمت خیابان لونگ وو این خیابان را بستند و بسیاری از رانندگان خودرو‌ها نیز با توقف خود٬ ترافیک سنگینی در این خیابان اصلی شهر ایجاد کردند.

اعتصاب‌کنندگان هنگ‌کنگ با پرتاب بطری‌های آب به سمت پلیس و ماشین‌های در حال حرکت سعی در به هم زدن آرامش داشتند که ماموارن پلیس با اقدامی گسترده و دستگیری دو نفر از معترضان توانستند آرامش نسبی را به این منطقه بازگردانند.

مقام‌های پلیس امروز بار دیگر به معترضان هشدار دادند که به هم زدن آرامش و ایجاد ترافیک را تحمل نخواهند کرد و با اخلال‌گران به شدت برخورد می‌کنند.

معترضان که بیشتر آنها دانشجویان هستند، از مقام‌های دولت هنگ‌کنگ می‌خواهند تا با تغییر اساس‌نامه قانون در این کشور، دموکراسی را برقرار کنند و همین‌طور محدودیت‌های انتخابات انجمن‌های دانشجویی را حذف کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز