خبرگزاری کار ایران

باراک اوباما:

مقابله با داعش در کوتاه‌مدت به نتیجه نمی‌رسد

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۶۸۲

اوباما در این دیدار با ابراز نگرانی از حملات و اقدام‌های داعش، از رهبران نظامی ۲۰ کشور جهان خواست برای مقابله با این گروه تروریستی با واشنگتن همکاری کنند.

«باراک اوباما» رییس‌جمهوری آمریکا و رهبران نظامی بیش از ۲۰ کشور برای رایزنی درباره تحرکات گروه تروریستی داعش و راهکارهای مقابله با این گروه تروریستی دور هم جمع شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، اوباما در این دیدار با ابراز نگرانی از حملات و اقدام‌های داعش، از رهبران نظامی ۲۰ کشور جهان خواست برای مقابله با این گروه تروریستی با واشنگتن همکاری کنند.

اوباما در این نشست اعلام کرده که تمرکز آمریکا و نیروهای ائتلاف ضدداعش بر درگیری‌ها در استان «الانبار» عراق و همچنین شهر «عین‌العرب»(کوبانی) در سوریه است.

رئیس‌جمهوری آمریکا بار دیگر بر طولانی بودن فرایند مبارزه با داعش تاکید کرده و گفت که این معضل راه‌حل سریعی ندارد.

در ساعات ابتدایی روز گذشته ائتلاف مبارزه با داعش به رهبری آمریکا ۲۱ بار به موضع داعش در کوبانی و اطراف آن حمله کرد، اما داعش همچنان بر بیش از یک سوم کوبانی تسلط دارد.

به‌رغم درخواست‌های اوباما از ترکیه مبنی بر پیوستن به ائتلاف علیه داعش و تمرکز بر نابودی این گروه، ترکیه روز گذشته در خاک خود کرد‌ها را هدف حمله هوایی قرار داد که این حملات در دو سال گذشته و از زمان آغاز گفت‌وگو‌ها میان آنکارا و معترضان کرد بی‌سابقه بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز