خبرگزاری کار ایران

۳۷ عضو داعش در عراق کشته شدند

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۳۳۹

نیروهای امنیتی و نیروهای ارتش عراق ۳۰ عضو داعش در استان الانبار و ۷عضو دیگر این گروه تروریستی را در صلاح الدین کشتند.

نیروهای عراقی ۳۷ عضو داعش را در استان‌های «الانبار» و «صلاح الدین» کشتند.

به گزارش ایلنا به نقل از سومریه نیوز، نیروهای امنیتی و نیروهای ارتش عراق ۳۰ عضو داعش در استان الانبار و ۷عضو دیگر این گروه تروریستی را در صلاح الدین کشتند.

سرلشکر «ضیاء کاظم» فرمانده عملیات الجزیره و البادیه در الانبار گفت که نیروهای امنیتی با حمایت نیروی هوایی به یکی از مواضع داعش در منطقه «البساتین» در نزدیکی شهر «هیت» واقع در ۷۰ کیلومتری غرب شهر «الرمادی» حمله کرده و ۲۰ عضو این گروه تروریستی را کشتند.

کاظم افزود که هواپیماهای ارتش با هماهنگی نیروهای امنیتی یک قایق داعش را در رودخانه «فرات» و در زمان تلاش عناصر این گروه برای نفوذ به شهر هیت هدف حمله قرار داده و هفت عضو داعش را کشتند.

وی تصریح کرد که هواپیماهای ارتش عراق یک تانکر سوخت داعش را در نزدیکی هیت هدف حمله قرار داده و علاوه بر منهدم کردن آن، سه عضو داعش را کشتند.

یک منبع نظامی عراقی در استان صلاح الدین نیز گفت که نیروهای زره‌پوش ارتش با حمله به عناصر داعش در منطقه «سید غریب» در جنوب شهر «تکریت» هفت عضو این گروه تروریستی را کشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز