خبرگزاری کار ایران

نمایندگان معترضان در هنگ‌کنگ با مقام‌های دولتی مذاکره می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۶۰۱

نمایندگان معترضان انجمن‌های دانشجویی در هنگ‌کنگ پس از نخستین دیدار با مقام‌های دولتی، موافقت خود را برای یک دیدار رسمی اعلام کردند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که نمایندگان معترضان در هنگ‌کنگ با مذاکره با مقام‌های دولتی موافقت کرده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از ائوروپا‌پرس، نمایندگان معترضان در هنگ‌کنگ در آخرین ساعات روز گذشته - دوشنبه - موافقت کردند تا با مقام‌های دولتی دیدار کنند؛ هر چند هنوز تاریخ مشخصی برای این دیدار تعیین نشده است.

دانشجویان معترض هنگ‌کنگی اعلام کردند که در صورتی که افرادی که همچنان در خیابان‌های هنگ‌کنگ و مرکز این شهر باقی مانده‌اند با توسل به زور متفرق شوند، این دیدار صورت نخواهد گرفت.

معترضان هنگ‌کنگی و مقام‌های دولتی نخستین گفت‌و‌گوی خود را یکشنبه شب انجام دادند و پس از آن برای گفت‌و‌گوی رسمی با مقام‌های هنگ‌کنگ موافقت کردند.

«الکس چو یونگ کانگ» دبیر کل یکی از مهم‌ترین انجمن‌های معترض اعلام کرد که از کاهش تعداد معترضان نگران نیست.

کانگ گفت: «مردم و معترضان خسته شده‌اند و نیاز به تجدید قوا دارند. اما هر زمان نیاز باشد بار دیگر برای اعتراض به شرایط موجود به خیابان‌ها می‌آیند.»

معترضان در هنگ کنگ نسبت به انتخابات دانشجویی و فقدان دموکراسی در این کشور اعتصاب کردند.

بر اساس این گزارش، از هفته گذشته تاکنون در درگیری‌هایی میان معترضان و پلیس چندین نفر زخمی شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز