خبرگزاری کار ایران

صد‌ها عضو داعش در غرب موصل کشته و زخمی شدند

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۴۵۸

در درگیری نیروهای پیشمرگه با داعش در شهر «سنجار» و منطقه «الربیعه» در غرب موصل طی دو روز اخیر صد‌ها عضو این گروه تروریستی کشته و زخمی شدند. نیروهای پیشمرگه از حمایت عشایر و پوشش هوایی ائتلاف بین المللی ضد داعش برخوردار هستند.

صد‌ها عضو داعش در درگیری با نیروهای پیشمرگه و نیروهای مردمی در غرب «موصل» کشته و زخمی شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از سومریه نیوز، یک منبع پزشکی در استان «نینوا» گفت که بیمارستان عمومی شهر «تلعفر» به علت رسیدن صدها کشته و زخمی داعش طی دو روز گذشته با تهدید عناصر داعش اعلام آماده باش کامل کرده و همه کارکنان خود را فراخوانده است.

این منبع که نخواست نامش فاش شود افزود که داعش برای انتقال کشته‌ها و زخمی‌ها خود طی دو روز اخیر به شکل مستمر از آمبولانس استفاده کرده است.

وی تصریح کرد که داعش هر از چند گاهی از طریق بلندگوهای مساجد تلعفر از شهروندان می‌خواهد برای کمک به زخمی‌هایش خون اهدا کنند.

این منبع پزشکی در ادامه گفت که در درگیری نیروهای پیشمرگه با داعش در شهر «سنجار» و منطقه «الربیعه» در غرب موصل طی دو روز اخیر صد‌ها عضو این گروه تروریستی کشته و زخمی شدند.

وی تاکید کرد که نیروهای پیشمرگه از حمایت عشایر و پوشش هوایی ائتلاف بین المللی ضد داعش برخوردار هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز