خبرگزاری کار ایران

رهبر حزب مستقل اسکاتلند:

استقلال از بریتانیا بهترین آینده ممکن است

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۸۳۵

رهبر فعلی حزب ملی اسکاتلند امروز گفت که ریاست این حزب را ادامه می‌دهد چرا که این سمت باعثشده است تا مهم‌ترین فرد سیاسی این کشور باشد.

رهبر حزب مستقل اسکاتلند تاکید کرد که به‌رغم شکست همه‌پرسی استقلال از بریتانیا، به فعالیت در این سمت ادامه می‌دهد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، ‌ «نیکلا استورگن» رهبر فعلی حزب ملی اسکاتلند امروز - چهارشنبه - گفت که ریاست این حزب را ادامه می‌دهد چرا که این سمت باعثشده است تا مهم‌ترین فرد سیاسی این کشور باشد.

رهبر فعلی حزب ملی اسکاتلند، پس از شکست هفته گذشته رفراندوم استقلال این کشور با اعلام این که به نخست‌وزیری و ریاست این حزب قانع است، گفت: «امروز برای کاندیداتوری دوره بعدی رهبری این حزب و همین‌طور نخست‌وزیری ثبت نام می‌کنم.»

این سیاستمدار ۴۴ ساله اسکاتلندی گفت: «استقلال بهترین آینده ممکن برای اسکاتلند است و بیش از هر زمان دیگری مطمئن هستم که روزی به این استقلال دست خواهیم یافت، اما این هدف زمانی محقق می‌شود که مردم اسکاتلند پای صندوق‌های رای آن را انتخاب کنند.»

شهروندان اسکاتلند در همه‌پرسی استقلال این کشور که پنجشنبه گذشته برگزار شد، با ۵۵ درصد رای مخالف، استقلال از بریتانیا را رد کردند.

«دیوید کامرون» وزیر خارجه انگلیس پس از شکست رفراندوم اسکاتلند گفت که مسئله استقلال این کشور برای یک نسل حل و فصل شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز