خبرگزاری کار ایران

یک فرد مطنون به انجام اقدام‌های تروریستی توسط پلیس استرالیا کشته شد

کد خبر : ۲۰۷۷۸۳

این مظنون ۱۸ ساله که از چند ماه پیش زیر نظر پلیس بود، برای بازجویی به مقر پلیس در حومه ملبورن احضار شده بود.

پلیس استرالیا از کشته شدن یک مظنون تروریست که با چاقو به ماموران پلیس ملبورن حمله کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از یورونیوز، این مظنون ۱۸ ساله که از چند ماه پیش زیر نظر پلیس بود، برای بازجویی به مقر پلیس در حومه ملبورن احضار شده بود.

به گفته پلیس وی پس از ورود به ساختمان با چاقو به دو نفر از ماموران پلیس حمله کرده، آن‌ها را زخمی کرد و سپس با شلیک یکی از ماموران کشته شد.

«کن لی» رییس پلیس ویکتوریا گفت: «بر اساس اطلاعاتی که در دست داریم، وی قطعا هفته گذشته در یک مرکز خرید با پرچمی که به نظر می‌رسد متعلق به داعش باشد، دیده شده است.»

این حادثه چند روز پس از عملیات گسترده پلیس استرالیا برای مقابله با گروه داعش و دستگیری اعضای گروهی که به گفته پلیس تصمیم به کشتار در یک مکان عمومی را داشتند، رخ می‌دهد.

«تونی ابوت» نخست‌وزیر استرالیا گفت: «بدون شک این نشان می‌دهد که افرادی در کشور ما هستند که آماده ارتکاب اعمال بسیار خشونت‌باری هستند. این همچنین به ما نشان می‌دهد که نیروهای پلیس روز و شب از ما در برابر آنهایی که می‌خواهند به ما آسیب برسانند، محافظت می‌کنند.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز