خبرگزاری کار ایران

ارتش اسرائیل:

هیچ‌یک از طرفین آتش‌بس را نقض نکرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۴۳۵

ارتش اسرائیل با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که مبارزان فلسطینی روز گذشته هیچ موشکی به سمت جنوب فلسطین اشغالی شلیک نکرده و ارتش اسرائیل نیز هیچ گونه حمله‌ای به نوار غزه انجام نداده است.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در روز نخست آتش‌بس سه روزه، هیچ‌یک از طرفین اسرائیلی و فلسطینی آتش‌بس را نقض نکردند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری آناتولی، ارتش اسرائیل شب گذشته با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که مبارزان فلسطینی روز گذشته - دوشنبه - هیچ موشکی به سمت جنوب فلسطین اشغالی شلیک نکرده و ارتش اسرائیل نیز هیچ گونه حمله‌ای به نوار غزه انجام نداده است.

مقاومت فلسطین و اسرائیل یکشنبه شب با طرح مصر برای برقراری آتش‌بس انسانی ۷۲ ساعته موافقت کرده بودند.

در همین حال، گردان‌های «عزالدین قسام» شاخه نظامی جنبش حماس بامداد امروز کارت‌های شناسایی و کارت‌های نظامی چهار افسر و سرباز اسرائیلی که در شمال نوار غزه کشته شده بودند را به نمایش گذاشت.

مبارزان قسام در این عملیات ۱۰ سرباز اسرائیلی را کشته بودند.

بر اساس آماری که اسرائیل اعلام کرده است، طی جنگ نوار غزه ۶۴ نظامی و سه غیرنظامی اسرائیلی کشته و نزدیک به هزار و هشت اسرائیلی از جمله ۶۵۱ نظامی زخمی شده‌اند اما گردان‌های قسام شمار نظامیان اسرائیلی کشته شده را ۱۶۱نفر اعلام کرد. به گفته مقام‌های حماس، یک سرباز اسرائیلی نیز توسط مبارزان قسام به اسارات گرفته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز