خبرگزاری کار ایران

بازداشت ۱۹۶ عضو جماعت اخوان‌المسلمین:

درگیری میان هواداران مرسی و نیروهای امنیتی ۵ کشته بر جای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۷۵۸

هزاران نفر از هواداران مرسی در دو منطقه «الجیزه» و «حلوان» در قاهره با نیروهای امنیتی به شدت درگیر شدند. در این درگیری چهار هوادار مرسی جان خود را از دست داده و ده‌ها نفر نیز زخمی شدند.

در درگیری میان هواداران «محمد مرسی» رئیس جمهوری برکنار شده مصر و نیروهای امنیتی این کشور در سالروز برکناری مرسی پنج نفر کشته و ۱۹۶ نفر بازداشت شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، هزاران نفر از هواداران مرسی روز گذشته - پنجشنبه - در سالروز برکناری وی توسط ارتش در قاهره و شهرهای مختلف این کشور تظاهرات کرده و با نیروهای امنیتی درگیر شدند.

منابع امنیتی مصری گفتند که هزاران نفر از هواداران مرسی در دو منطقه «الجیزه» و «حلوان» در قاهره با نیروهای امنیتی به شدت درگیر شدند.

این منبع افزود که در این درگیری چهار هوادار مرسی جان خود را از دست داده و ده‌ها نفر نیز زخمی شدند.

نیروهای امنیتی مصر برای متفرق کردن هواداران مرسی در قاهره از گاز اشک‌آور و گلوله‌های واقعی استفاده کردند.

وزارت کشور مصر نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در درگیری میان نیروهای امنیتی و هواداران مرسی در منطقه حلوان یک نیروی امنیتی کشته و دو افسر و چند نیروی امنیتی دیگر زخمی شدند.

در این بیانیه آمده است که بیش از ۱۹۶ نفر از جماعت اخوان‌المسلمین پیش از برگزاری تظاهرات هواداران مرسی و در زمان برگزاری این تظاهرات بازداشت شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز