خبرگزاری کار ایران

تروریست‌ها شهر «کسب» را تخلیه کردند؛

فرار جبهه النصره از مناطق شمال «لاذقیه»

کد خبر : ۱۷۶۶۷۸

با پیشروی ارتش سوریه در مناطق شمال لاذقیه، گروه تروریستی جبهه النصره و گروه‌های هم‌پیمان آن از شهر کسب فرار کرده و به سمت مرزهای ترکیه رفتند.

در پی پیشروی ارتش سوریه در شمال شهر «لاذقیه»، گروه تروریستی «جبهه النصره» و دیگر گروه‌های مسلح از این منطقه فرار کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، مخالفان سوری اعلام کردند که با پیشروی ارتش سوریه در مناطق شمال لاذقیه، گروه تروریستی جبهه النصره و گروه‌های هم‌پیمان آن از شهر کسب فرار کرده و به سمت مرزهای ترکیه رفتند.

مخالفان افزودند که بیشتر افراد مسلح وابسته به جبهه النصره و دیگر گروه‌های مسلح از کسب فرار کرده و فقط تعداد اندکی از آنها در این شهر مرزی ماندند.

ارتش سوریه طی روزهای اخیر تجهیزات نظامی و تعداد زیادی تانک به روستاهای نزدیک به کسب فرستاده و این به معنای آمادگی برای حمله به این شهر و آزادی آن از تسلط گروه‌های تروریستی است.

برخی منابع مخالفان نیز گفتند که گروه‌های مسلح در حالی از کسب فرار کردند که ارتش سوریه با حمایت حزب‌الله لبنان مناطق اطراف روستای مرزی «النبعین» در نزدیکی کسب را از این گروه بازپس گرفته و به سمت کسب پیشروی کرده است.

این منابع افزودند که افراد مسلحی که از کسب فرار کردند، به کوه «الاکراد» در نزدیکی این شهر پناه بردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز