خبرگزاری کار ایران

صباحی کناره‌گیری از انتخابات ریاست‌جمهوری مصر را تکذیب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۵۴۳

صباحی تصمیم گرفته است رقابت در انتخابات ریاست‌جمهوری مصر را ادامه دهد و از این انتخابات کناره‌گیری نمی‌کند.

«حمدین صباحی» کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری مصر کناره‌گیری از این انتخابات را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از بوابه الشروق، صباحی در صفحه خود در شبکه اجتماعی فیس بوک اعلام کرد که از انتخابات ریاست‌جمهوری مصر کناره گیری نمی‌کند و رقابت با «عبدالفتاح السیسی» وزیر دفاع سابق را ادامه می‌دهد.

در همین حال ستاد تبلیغاتی صباحی نیز صبح امروز - چهارشنبه - با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که صباحی تصمیم گرفته است رقابت در انتخابات ریاست‌جمهوری مصر را ادامه دهد و از این انتخابات کناره‌گیری نمی‌کند.

در بیانیه ستاد تبلیغاتی صباحی آمده است که این ستاد تصمیم گرفته است همه نمایندگان خود را پس از تمدید انتخابات ریاست‌جمهوری برای یک روز دیگر از مراکز انتخاباتی خارج کند.

در این بیانیه همچنین آمده است که کمیته عالی انتخابات، دولت و دستگاه‌های امنیتی مسئول سلامت و شفافیت فرایند انتخابات هستند.

در پی تمدید انتخابات ریاست‌جمهوری مصر برای یک روز دیگر توسط کمیته عالی انتخابات، ستادهای تبلیغاتی صباحی و السیسی به این اقدام اعتراض کرده و برخی گزارش‌ها درباره کناره گیری صباحی از این انتخابات در اعتراض به تمدید آن منتشر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز