خبرگزاری کار ایران

آغاز انتخابات ریاست جمهوری مصر در خارج از کشور

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۰۶۱

رای گیری مصری‌های خارج از مصر به مدت چهار روز و تا روز یکشنبه هفته آینده ادامه پیدا می‌کند. هواداران «محمد مرسی» رئیس جمهوری برکنار شده دعوت به برگزاری تظاهرات در برابر سفارتخانه‌های مصر در خارج کردند.

انتخابات ریاست جمهوری مصر که فقط دو کاندیدا دارد، در خارج از این کشور آغاز شد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری آناتولی، مصری‌های خارج از مصر برای شرکت در دومین انتخابات ریاست جمهوری پس از انقلاب ۲۵ ژانویه ۲۰۱۱ به پای صندوق‌های رای رفتند.

«بدر عبد العاطی» سخنگوی وزارت کشور مصر گفت که نخستین مرکز انتخاباتی برای مشارکت مصری در انتخابات ریاست جمهوری با توجه با اختلاف ساعت با قاهره امروز صبح - پنج شنبه - در نیوزیلند پذیرای رای دهندگان مصری شد.

عبد العاطی افزود که کمیته عالی انتخابات ریاست جمهوری با هماهنگی وزارت خارجه مصر تسهیلات لازم برای فرایند رای گیری مصری‌ها در خارج فراهم کرده است.

سخنگوی وزارت کشور مصر تصریح کرد که رای گیری مصری‌های خارج از مصر به مدت چهار روز و تا روز یکشنبه هفته آینده ادامه پیدا می‌کند.

وی در ادامه گفت که صندوق‌های رای هر روز ساعت ۹صبح به وقت محلی هر کشوری باز می‌شود و ساعت ۹ شب نیز بسته می‌شود.

در همین حال، همزمان با آغاز انتخابات ریاست جمهوری مصر در خارج هواداران «محمد مرسی» رئیس جمهوری برکنار شده دعوت به برگزاری تظاهرات در برابر سفارتخانه‌های مصر در خارج کردند.

انتخابات ریاست جمهوری در مصر روزهای ۲۶ و ۲۷ ماه می‌برگزار می‌شود و تبلیغات «عبدالفتاح السیسی» و «حمدین صباحی» دو کاندیدای این انتخابات تا روز ۲۳ می‌ ادامه پیدا می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز