خبرگزاری کار ایران

با هدف گفت‌وگو درباره برنامه هسته‌ای ایران؛

سوزان رایس عازم سرزمین‌های اشغالی شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۱۱۱

رایس در جریان این سفر که نخستین دیدار وی از سرزمین‌های اشغالی بعد از بر عهده گرفتن سمت مشاور امنیت ملی آمریکا است، با مقام‌های تل‌آویو درباره برنامه هسته‌ای ایران و توافق هسته‌ای تهران و گروه ۱ + ۵ رایزنی خواهد کرد.

«سوزان رایس» مشاور امنیت ملی آمریکا با محوریت گفت‌وگو درباره آخرین تحولات مربوط به برنامه هسته‌ای ایران عازم سرزمین‌های اشغالی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از هاآرتص، رایس در جریان این سفر که نخستین دیدار وی از سرزمین‌های اشغالی بعد از بر عهده گرفتن سمت مشاور امنیت ملی آمریکا است، با مقام‌های تل‌آویو درباره برنامه هسته‌ای ایران و توافق هسته‌ای تهران و گروه ۱ + ۵ رایزنی خواهد کرد.

«جی کارنی» سخنگوی کاخ سفید، امروز – چهارشنبه - با اعلام این خبر گفت که رایس در این سفر برنامه دیدار با «شیمون پرز» رئیس رژیم صهیونیستی و «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم را در دستور کار دارد.

مقام‌هایی از وزارت‌های خارجه، دفاع و دارایی و همچنین مقام‌های امنیتی آمریکا رایس را همراهی می‌کنند.

این سفر در حالی انجام می‌شود که قرار است دور بعدی مذاکرات هسته‌ای میان ایران و گروه ۱ + ۵ در تاریخ ۲۳ اردیبهشت‌ در وین آغاز شده و حدود یک‌ ماه بعد با دیداری دیگر در وین دنبال شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز