خبرگزاری کار ایران

در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری؛

پلیس الجزایر با معترضان درگیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۵۱۰

این معترضان به نشانه اعتراض به «عبدالعزیز بوتفلیقه» رییس‌جمهوری الجزایر در مرکز شهر تحصن کرده بودند که نیروهای پلیس که شمارشان بسیار بیشتر از شمار تحصن‌کنندگان بود٬ وارد عمل شده و تلاش کردند آنها را متفرق کنند.

پلیس الجزایر در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور در پایتخت با گروهی از معترضان به دولت و رئیس‌جمهوری کنونی درگیر شد.

به گزارش ایلنا به نقل از یورونیوز٬ این معترضان به نشانه اعتراض به «عبدالعزیز بوتفلیقه» رییس‌جمهوری الجزایر در مرکز شهر تحصن کرده بودند که نیروهای پلیس که شمارشان بسیار بیشتر از شمار تحصن‌کنندگان بود٬ وارد عمل شده و تلاش کردند آنها را متفرق کنند.

زمانی که نیروهای پلیس تلاش می‌کردند تحصن‌کنندگان را پراکنده کنند، شماری از حامیان عبدالعزیز بوتفلیقه هم با شعارهایی به طرفداری از دولت به استقبال معترضان رفتند.

سخنگوی معترضان انتخابات ریاست‌جمهوری را یک «نمایش انتخاباتی» توصیف کرده است.

عبدالعزیز بوتفلیقه که از ۱۵ سال قبل رئیس جمهوری الجزایر بوده است پس از سکته خفیفی که سال گذشته پشت سر گذاشت، هنوز به طور کامل بهبود نیافته است. انتظار می رود وی برای بار چهارم به عنوان رئیس‌جمهوری الجزایر معرفی شود.

جبهه آزادی‌بخش ملی به همراه ارتش از زمان استقلال الجزایر از فرانسه از ۵۰ سال قبل، نیروی حاکم بر الجزایر بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز