خبرگزاری کار ایران

ادامه پیشروی ارتش سوریه در منطقه القلمون و شهر حمص

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۲۰۸

ارتش سوریه شهرهای «عسال الورد» و «حوش العرب» در منطقه القلممون را آزاد کرده و در مناطق «جوره الشیاح» و «الحمیدیه» شهر حمص نیز پیشروی کرد.

پیشروی ارتش سوریه در منطقه استراتژیک «القلمون» و شهر «حمص» به سرعت ادامه دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، ارتش سوریه در ادامه پیشروی سریع خود در منطقه مهم القلمون، شهر «عسال الورد» را از کنترل گروه‌های مسلح آزاد کرد.

تعداد زیادی از افراد مسلح در این شهر خود را تسلیم نیروهای ارتش کرده و برخی نیز به سمت لبنان فرار کردند.

نیروهای ارتش سوریه همچنین موفق شدند شهر «حوش العرب» در القلمون را بدون درگیری آزاد کنند.

پیشروی جدید ارتش سوریه و آزادسازی شهر‌ها و مناطق جدید در القلمون در حالی صورت می‌گیرد که ارتش طی ۲۴ ساعت گذشته موفق شده بود شهرهای «الصرخه»، «معولا»، «الجبه»، «جبعدین» و «المعره» را به کنترل دوباره خود درآورد.

در همین حال، ارتش سوریه «احمد جمعه» ملقب به «ابوعمر اللاذقانی» فرمانده گروه تروریستی «انصار الشام» را در نزدیکی شهر مرزی «کسب» در شمال «لاذقیه» کشت.

ارتش سوریه گروه‌های مسلح در این منطقه را به شدت زیر آتش خود گرفته است.

در تحولی دیگر، واحدهای ارتش سوریه عملیات نظامی گسترده‌ای را در منطقه قدیمی شهر «حمص» آغاز کرد و در منطقه «جوره الشیاح» و «الحمیدیه» نیز در حال پیشروی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز