خبرگزاری کار ایران

اوباما مصوبه کنگره برای اعطای یک میلیارد دلار وام به اوکراین را امضا کرد

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۷۳۸

این مصوبه همچنین مجازات‌هایی را برای روسیه در نظر گرفته است که از آن جمله تحریم مستقیم کسانی است که در الحاق شبه جزیره کریمه به روسیه نقش داشته‌اند.

«باراک اوباما» رییس‌جمهوری آمریکا مصوبه کنگره برای اعطای یک میلیارد دلار وام به اوکراین را امضا کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از یورونیوز٬ این مصوبه همچنین مجازات‌هایی را برای روسیه در نظر گرفته است که از آن جمله تحریم مستقیم کسانی است که در الحاق شبه جزیره کریمه به روسیه نقش داشته‌اند.

برخی از نمایندگان کنگره نیز از اوباما خواسته‌اند صادرات گاز طبیعی به اروپا را افزایش دهد.

در همین حال فرمانده نیروهای ناتو در اروپا اعلام کرد که برای مقابله با تهدیدهای روسیه به زودی طرحی را برای تقویت این نیروها در شرق اروپا ارایه خواهد داد.

وی گفت: «کار کلیدی که ناتو باید در واکنش به اقدام روسیه در اوکراین انجام دهد٬ این است که برای متحدانمان به صورت عینی اقدام‌های پیشگیرانه و تضمین‌های امنیتی را در خط مقدم به اجرا بگذاریم. بسیار خوشحالم که اکنون این اقدام‌ها در پایگاه هوایی ناتو در لیتوانی در حال اجرا است.»

در مقابل٬ نیروهای روسیه به رغم هشدارهای ناتو و کشورهای غربی نه تنها شمار نیروهای خود را در مرزهای اوکراین کاهش نداده‌اند، بلکه تمرین‌های نظامی در این مناطق همچنان ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز