خبرگزاری کار ایران

عمران الزعبی:

دولت سوریه در مقابل آزادی راهبه‌ها فقط ۲۵ زندانی را آزاد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۶۳۶

الزعبی با تکذیب برخی گزارش‌های رسانه‌ها مبنی بر آزادی ۱۵۰ زندانی در مقابل ۱۲ راهبه «دیر مارتقلا» در شهر معولا در نزدیکی دمشق، گفت که فقط ۲۵ زندانی سوری که دست‌شان به خون مردم این کشور آلوده نشده بود، آزاد شده‌اند.

«عمران الزعبی» وزیر اطلاع‌رسانی سوریه تاکید کرد که دمشق در مقابل آزادی راهبه‌های «معولا» فقط ۲۵ زندانی را آزاد کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از سانا، الزعبی با تکذیب برخی گزارش‌های رسانه‌ها مبنی بر آزادی ۱۵۰ زندانی در مقابل ۱۲ راهبه «دیر مارتقلا» در شهر معولا در نزدیکی دمشق، گفت که فقط ۲۵ زندانی سوری که دست‌شان به خون مردم این کشور آلوده نشده بود، آزاد شده‌اند.

وی بدون اشاره به هویت زندانیان آزاد شده، تصریح کرد که آنچه در مورد تعداد زندانیان و عملیات آزادی راهبه‌ها گفته می‌شود صحت ندارد و در آن اغراق شده است.

وزیر اطلاع‌رسانی سوریه افزود که برای آزادی راهبه‌ها هیچ گونه تماس مستقیم یا غیرمستقیم میان سوریه و قطر صورت نگرفته است و این عملیات با کمک دستگاه امنیتی لبنان انجام شده است.

وی هر گونه تماس مستقیم یا غیرمستقیم سوریه و قطر را تکذیب کرد و و این گونه اقدامات را تبلیغ برخی مسائل برای تحریک افکار عمومی دانست.

مخالفان سوری پیش از این اعلام کردند که راهبه‌های معولا در مقابل ۱۵۰ زندانی زن بازداشت شده و با میانجی‌گری قطر آزاد شده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز