خبرگزاری کار ایران

به دلیل نگرانی از حمله حزب‌الله؛

اسرائیل به سفارتخانه‌های خود آماده‌باش داد

کد خبر : ۱۵۰۱۴۱

حزب‌الله در پی حمله هوایی اسرائیل به یک مرکز خود در لبنان تاکید کرد که مقاومت، زمان، مکان و ابزار پاسخ به این تجاوز را تعیین می‌کند.

رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی از حمله انتقام‌جویانه حزب‌الله لبنان به همه سفارتخانه‌های خود در جهان آماده‌باش داد.

به گزارش ایلنا به نقل از النشره، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» اعلام کرد که اسرائیل به نگرانی از حمله انتقام‌جویانه حزب‌الله در واکنش به حمله هوایی این رژیم به خاک لبنان، به همه سفارتخانه‌های خود آماده‌باش داد.

در پی حمله هوایی اسرائیل به یک مرکز حزب‌الله در نزدیکی مرزهای لبنان و سوریه، حزب‌‌الله با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که هواپیماهای رژیم صهیونیستی در تاریخ ۲۴ فوریه یک مرکز وابسته به حزب‌الله در منطقه «البقاع» در نزدیکی مرزهای لبنان و سوریه را هدف قرار دادند.

در این بیانیه آمده است که این تجاوز نه فقط تجاوز به مقاومت، بلکه تجاوز آشکار به خاک لبنان بوده و بدون پاسخ باقی نمی‌ماند.

حزب‌الله در بیانیه خود تصریح کرد که مقاومت، زمان، مکان و ابزار پاسخ به این تجاوز را تعیین می‌کند.

در این بیانیه آمده است که گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های جمعی درباره هدف قرار گرفتن مراکز دفاعی یا موشکی مقاومت اسلامی بی‌اساس است.

در بیانیه حزب‌الله همچنین آمده است که در این حمله هیچ کس شهید یا زخمی نشد فقط به مرکز حزب‌الله آسیب مادی وارد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز